[linux] transmit timed out

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Únor 4 11:55:12 CET 2002

Toto sa da skor povazovat za vlastnost danej sietovky, zatial kazda 3c900
co som ju mal v rukach aj pod inym OS robila to iste, cize po vytiahnuti
kablu bud padol cely OS (Win2k), ale sietovka zostala mrtva.
Z toho dovodu je lepsie mat sietovky ako modul, cize rmmod, insmod a bezis
dalej.
Osobne som to riesil tak, ze som ten 3com vyhodil a dal tam rtl8139. Inak
to jadro co mas by sa tiez oplatilo upgradnut.

On Mon, 4 Feb 2002, Oskar Stolc wrote:

> Caute,

[snip]

--