[linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Únor 4 11:30:19 CET 2002

Ahojky,

>   To zavisi aj od toho aku reklamu si urobi SKLUG a kolko potencialnych
> _sponzorov_ si zozenie. Nikde totiz nie je napisane, ze to mozu urobit
> len clenovia SKLUGU, ale vsetci danovnici v tejto republike, teda aj
> velke firmy (IBM, VSZ, banky, ....). Vtedy to zacnu byt zaujimavejsie
> sumy.

keby sa s tym _SKUTOCNE_ pohlo, mohli by sme spravit taku akciu, typu
,,venujte cast dani SKLUGu''. Pricom propagacia by mohla byt o tom, aby
sa namiesto nakupu licencii Windowsu Linux naozaj dostal do takej
podoby, aby bol pouzitelny v kancelarii a mohli na to v statnej sprave
prejst. Ale to by som uz riesil tak, ze by bolo treba naozaj zohnat
niekoho, kto sa o to bude starat a mozno mu aj co-to zaplatit, ked to
budu take veci, co sa dobrovolnikom velmi nechcu vo svojom volnom case.

 J.