[linux] WGET

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 4 11:53:28 CET 2002

Napísané dòa 04.02.2002 09:28:34 +0100, (autor: Matus fantomas Uhlar):
> -> da sa nejako rozumne pre wget nastavit quota pri stahovani?
> -> moc ma netesi ked mi zahlti celu linku :(
>
> imho nie je dovod preco by nemal vyuzit tolko kolko je volne.
> je to vlastnost TCP protokolu ze vyuzije kolko sa da.

Jeden dovod by sa nasiel (uznavam, ze je hlupy, ale je to dovod):

Manazerom sa viac paci, ked na grafoch zataze linky vidia, ze linka nie je
uplne plna :-) a teda sa nemusia bat, ze budu potrebne dalsie bubaky na
zvacsenie kapacity linky :-)).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |