[linux] TCP port 11

roman f.v. rfv na pobox.sk
Pondělí Únor 4 12:11:46 CET 2002

> -> akym sposobom ziskat udaje cez tento port o beziacich procesoch?
>
> no, teoreticky by to malo posielat ps axuww

--> prakticky sa ziadne tcp spojenie na tento port prikazom ps auxww nevy
tvori aj ked mi ten prikaz vypise beziace procesy..mna zaujima ako poslem z ineho stroja poziadavku na tento port a on mi posle ten vypis ..skusil som na ten port nadvazovat tcp spojenie ale je odmietnute......

> -> a naco sluzi 1/TCP tcpmux ?
>
> pozri si index RFC, tipujem ze nieco ako portmapper pre RPC.
> tusim je to rfc1078

--> diky

http://www.antikvariatshop.sk Virtualny antikvariat - proza, poezia,
historia, umenie, psychologia, naucna a odborna literatura, skripta ...
Vybrane knihy ZLAVA AZ 80 % !!!