[linux] WGET

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pondělí Únor 4 13:00:06 CET 2002

Monday, February 04, 2002, 9:28:34 AM, you wrote:

->> da sa nejako rozumne pre wget nastavit quota pri stahovani?
->> moc ma netesi ked mi zahlti celu linku :(

MfU> imho nie je dovod preco by nemal vyuzit tolko kolko je volne.
MfU> je to vlastnost TCP protokolu ze vyuzije kolko sa da.
MfU> Co na tom vadi? Jedine ak by spomaloval ine prenosy ale to je trochu iny
MfU> problem - priority
co na tom vadi? no asi to ked mam serverik na dost dobrom uzle (co mam)
a ked si dam stiahnut nieco vacsie (napriklad filmik :) tak mi to
stahuje aj 9Mbyte/s. co je dost brutal pre server, na ktory sa potom
nikto iny nedostane :) a urcite nic pekne pre spolocnost ktora nas
zapojila do siete :-o

a akoze sa daju nastavit priority?

:
:.: fordinal na slovanet.sk