[linux] WGET

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Úterý Únor 5 07:56:03 CET 2002

Monday, February 04, 2002, 8:54:48 AM, you wrote:

PS> Inac to "20" je pokial viem len z historickych dovodov a v praxi sa to
PS> nepouziva, port sa alokuje tak ako to ftp client uzna za vhodne teda
PS> dynamicky.

PS> Ako sa to robi v praxi sa kukni do zdrojakov
PS> http://panorama.sth.ac.at/fcp/files/fcp-current.tar.gz, konkretne funkcie
PS> dataconn_1 az 4.
pekne, pozrel som sa, ale nieje toho tam nejako moc? :-o a prilis
komplikovane? pekny, kod, ale ja som za trochu jednoduchsie
programovanie.
- otvorim socket
- poslem PRIKAZ|prijmem ODPOVED
- zavrem socket

takto som si spravil prijimanie posty z POP3 konta do databazy na
spracovanie (maillist) behom polhodiny.

naozaj je vidiet, ze je to velmi profesionalne naprogramovane, ale
skutocne nechapem preco, ked vysledok je nakoniec ten isty, no nie?
:-o

:
:..                      Roman Fordinal
:.: fordinal na slovanet.sk