[linux] Zalohovanie dat na servery.

lubos klokner lubos na klokner.sk
Úterý Únor 5 09:28:17 CET 2002

[ Mensor 05.02.2002 wrote: ]
> zdravim.
>
> "konecne" som bol postaveny pred problem zalohovania nasho servera.
> nakolko sa jedna o data o objeme asi 100GB, chcem vas poprosit
> o zopar rad, ako sa tomu hrdo postavit.
> rozmyslal som o zakupeni disku a raz za tyzden tie data na ten
> disk kopirovat, ale chcel by som vediet, ci nejestvuje elegantnejsie
> riesenie.

no ja momentalne zalohujem 260GB dat (navyse su ti data
na raidovanych diskoch 1+0).

mam v masine ide disky spojene sw raidom (skusal som
aj hw raid, ktory umoznuje Promise ide radic ale bolo to
nestabilne).

no a raz za tyzden to kopirujem na tie ide disky pomocou
rsyncu.

tiez sa mi to nezda ako najlepsie riesenie ale ked navrhne
niekto nieco ine bude len rad.

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>