[linux] Mozilla & RPM

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Únor 5 11:39:03 CET 2002

      Zdar, vospolok!

    Tak pozeram, ze Mozilla akosi prestala vytvarat RPMka? To je trvaly
stav, alebo ako? Nedaju sa niekde zohnat? Chcem totiz nahodit novu 0.9.8
namiesto mojej sucasnej 0.9.6 (ktora este bola v RPM), a tam tie ich
nove instalacne vymyslenosti sa mi ani trochu nepacia.

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.