[linux] RH 7.1 ako mail server

Úterý Únor 5 14:18:46 CET 2002

-> rozbehal som linux (RH 7.1) ako firewall pre lokalnu siet a rozmysla sa o
-> tom, ze by sa tam presunula posta, aby sme ju nemuseli mat u providera.
-> Kedze s tymto nemam ziadne skusenosti, budem rad, ak mi poradite:
->
-> 1.) ake programy (baliky) budem k tomu potrebovat (MTA.....)

nejaky mailer (sendmail, postfix, qmail, exim, ...)
POP3 a/alebo IMAP server

-> 2.) hruby princip, ako to funguje/nastavenie (pride posta, preberie ju
-> program x, ktory ju posle Y a ten userovi do schranky)

zhruba si to vystihol a detaily sa lisia od programu k programu.

P.S. provider by ti mal umoznit robit zalozny SMTP server ak by vam padol
ten stroj alebo linka aby sa posta drzala u providera par dni

 Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody