[linux] RH 7.1 ako mail server

Úterý Únor 5 14:43:39 CET 2002

-> > -> 2.) hruby princip, ako to funguje/nastavenie (pride posta, preberie ju
-> > -> program x, ktory ju posle Y a ten userovi do schranky)
-> >
-> > zhruba si to vystihol a detaily sa lisia od programu k programu.
->
-> hmm, existuje nejaky sposob, ako to postupne nastavit a otestovat (ci to
-> chodi spravne do sveta a k nam) bez toho, aby som zlikvidoval realnu postu a
-> odstavil na par dni firmu ? :-)). Mam doma 3 masiny (linux, linux, w98), 2
-> siete spojene v tej prostrednej masine. Skuste poradit, co kam nainstalovat,
-> aby som som si mohol nasimulovat taky maly internet. To znamena poslat postu
-> z tej 3. na 1. s tym, ze tam budu 2 mail servery (asi na 1. a 2.), aby som
-> nacvicil ako-tak routovanie

no, najlepsie urobit maly fake DNS pre tie tri pocitace alebo nastavit
/etc/hosts na linuxoch (windows netusim). Ale len za podmienky ze tie tri
mozu mat zle informacie o skutocnom smerovani DNS a posty.

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)