[linux] RH 7.1 ako mail server

roman f.v. rfv na pobox.sk
Úterý Únor 5 14:50:04 CET 2002

> Zdravim,
>
> rozbehal som linux (RH 7.1) ako firewall pre lokalnu siet a rozmysla sa o
> tom, ze by sa tam presunula posta, aby sme ju nemuseli mat u providera.

  Rozbehavat mail server na firewalle nie je prave najmudrejsie riesenie.Aj
  kvoli smtp protokolu je rozumne to riesit cez demilitarizovanu zonu ktora
  je medzi tvojou vnutornou sietou a firewallom ....

> Kedze s tymto nemam ziadne skusenosti, budem rad, ak mi poradite:
>
> 1.) ake programy (baliky) budem k tomu potrebovat (MTA.....)

   Mam dobre skusenosti s postfixom, robil ho autor tcpwrapperu pod
    zastitou IBM, takze vyvoj by nemal prestat. Podla mna spolu s Qmailom
   najbezpecnejsie MTA.

   www.postfix.org , odtial vedu linky ku vsetkemu co budes potrebovat,
    t.j. POP3,IMAP

http://www.pobox.sk/ - profesionalny e-mail zadarmo