[linux] SquidGuard

Marian Adamjak adamjak na topu.army.sk
Úterý Únor 5 15:46:42 CET 2002

Aj toto je OK len dodavam, ze ak je posledny
http_access deny potom ked nim pri vyhodnocovani
prelezie bez zhody povoli pristup (ako keby za nim
bol http_acces allow all) a naopak.
MA

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Jaro Kovacik
Sent: Tuesday, February 05, 2002 3:05 PM
To: Juraj
Subject: Re: [linux] SquidGuard

Zdravim Juraj,

5. februára 2002, 14:25:46, ste napisali:

J> Zdravim
J> snazim sa spravit pravidlo pomocou ktoreho by bol pristup
J> na urcite strany len v urcitom case ale dako sa mi nedari :-((
J> Podarilo sa mi obmedzit pristup na urcite strany ale nedari
J> sa mi to spojit s casovym obmedzenim.
J> Bud mi ide vsetko alebo nic.
J> Nema niekto nahodou funkcny vzor konfiguracie ktory by mi bol
J> ochotny poskytnut ?

J> Vdaka za odpoved

J> Juraj

acl restriktnute_ip src 192.168.1.25/32 192.168.1.26/32

acl nevhodne_stranky url_regex -i windoz mikrosoft bill

acl nevhodny_cas time MTWHF 07:00-16:30
#MTWHF su dni ;-)

http_access deny restriknute_ip nevhodne_stranky nevhodny_cas
#zakaze pristup na tento priklad
http_access allow restriknute_ip
#povoli ostatne

S pozdravom,