[linux] squid delay pools + cbq (povodne: WGET)

Úterý Únor 5 16:52:50 CET 2002

Dňa 05. feb 2002 o 06:57, Peter Surda napísal(a):

> Preco by to spolu neslo? Ja mixujem puly a traffic control v pohode,
> jednoducho to kazde "oreze" trochu inac a vysledok je to co chcem.

tak to by ma zaujimalo, pretoze ked som zaktivoval delay pooly a potom
na eth1 (smerom do lan) este skusal nasadit quee disciplinu (sfq som
skusal konkretne) tak to vykazovalo prapodivne vysledky..

mozes (pripadne aj sukromne) poslat ukazku takej konfiguracie?

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk