[linux] squid delay pools + cbq (povodne: WGET)

Úterý Únor 5 17:48:05 CET 2002

On Tue, Feb 05, 2002 at 04:52:50PM +0100, Tibor Pittich wrote:
> tak to by ma zaujimalo, pretoze ked som zaktivoval delay pooly a potom
> na eth1 (smerom do lan) este skusal nasadit quee disciplinu (sfq som
> skusal konkretne) tak to vykazovalo prapodivne vysledky..
Takze v prvom rade, uz mi dakto icqoval a zevraj sa to deje ked je to na
jednem masine. My to mame na 2ch (jeden je ruter+tc+accounting a squid bezi na
druhom) a NP.

Ale nechce sa mi to aj tak verit ze to nejde na jednej, moj osobny nazor je,
ze to dotycni nevedia nakonfigurovat :-)

Inac ja ne-tc-ujem smerom dovnutra ale von. Dnu nema zmysel, naco by som to co
zvladne preliezt nasou pretazenou linkou este viac orezal a zvysoval latenciu?
Ked upravujem upstream, upravi sa aj downstream.

S pozdravom,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity