[linux] prenos tabuliek z postgresu do mysql

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Únor 5 21:21:08 CET 2002

zdravim,
robil niekto z vas prenos tabuliek z psql do mysql ?
ja sa na to chystam, len co skonfigurujem mysql na
bezpecnost, aku vyzadujem a budem to asi robit takym
veselym stylom, ze spravym webstranku a v nej bude php
ktore bude tie data prenasat. viem, ze je to debilny
sposob riesenia, ale take ako pg_dump a podobne veci
mi robili iba problemy. databaza je dost mala na to,
aby to behalo efektivne aj v phpcku a dost velka na
to, aby sa mi rucne nechcelo. (ak nic ine, aspon som
vymyslel vtipne riesenie :-)

jard