[linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Únor 5 16:47:26 CET 2002

                                        Maxim, 16:44:46
                                        05. februar 2002 (utorok)
Zdravim.

> iba pripominam, lebo to tu uz bolo spomenute. Tyka sa to iba fyzickych
> osob, to znamena, ze velke firmy tu nepomozu. Leda by ich zamestnanci mali
> zaujem odovzdat % prave sklugu, o com silne pochybujem ...

	Presne tak. Som rad, ze to niekto konecne uviedol na pravu mieru.
Realna situacia je navyse takato:

1. Velke firmy maju uz dlhsiu dobu zriadene obcianske zdruzenia (minimalne
dva roky, odkedy sa o tomto zakone vie) a zamestanci v ramci lojalnosti voci
vlastnej firme mozu don odviest svoje jedno percento.

2. Samotny zamestanec sa moze (v normalnej firme) slobodne rozhodnut kam to
svojim percentom prispeje. A ked mu niekto ponukne pomoc detom v detskych
domovoch a pod., nebude sa mat ani o com dva krat rozhodovat.

	Akekolvek polemiky o sponzorstve SkLUGu od velkych, strednych ci
malych firiem s touto problematikou skoro vobec nesuvisia a myslim, ze
nebudem daleko od pravdy ak poviem, ze ich realizacia je mozna, vitana a
silne ziaduca v lubovolnom case (nielen pri odvodoch 1% dane FO).

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Linux system administrator          whois: OJ812-RIPE