[linux] problemy s CDROM

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Středa Únor 6 07:28:06 CET 2002

Po nainstalovani RH 7.2 na P150 mi nejde namontovat CDROM
vypisuje mount:/dev/cdrom is not a valid block device
Instaloval som bootovanim z diskety a potom dalej normalne tahal z CDROM-u
Predtym som tam mal Mandrake 7.1 a tam mi vsetko fungovalo
Ked sa pozriem do /proc tak pod ide1 je normalne zariadenie hdc a je aj
nalinkovane /dev/cdrom
Myslim si ze chyba je v tom ze v /proc/ide/drivers nemam ide-cdrom , zatial
co ide-floppy a ide-disk tam
je pozeral som aj ine systemy a tam ten driver vsade mam.
Ako by som ho tam rucne nejako vedel dostat

Steve