[linux] squid delay pools + cbq (povodne: WGET)

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Středa Únor 6 09:31:43 CET 2002

Tuesday, February 05, 2002, 5:48:05 PM, you wrote:

PS> Takze v prvom rade, uz mi dakto icqoval a zevraj sa to deje ked je to na
PS> jednem masine. My to mame na 2ch (jeden je ruter+tc+accounting a squid bezi na
PS> druhom) a NP.

PS> Ale nechce sa mi to aj tak verit ze to nejde na jednej, moj osobny nazor je,
PS> ze to dotycni nevedia nakonfigurovat :-)

PS> Inac ja ne-tc-ujem smerom dovnutra ale von. Dnu nema zmysel, naco by som to co
PS> zvladne preliezt nasou pretazenou linkou este viac orezal a zvysoval latenciu?
PS> Ked upravujem upstream, upravi sa aj downstream.

PS> S pozdravom,

> [...]

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk