[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Středa Únor 6 14:13:32 CET 2002

-> > jednoducho som bol v jednej firme...a tam to fungovalo...
-> > len co si z jednej masiny nieco odoslal, tak to hned bolo prijate v
-> > druhej...
->
-> imap

-> > ale na akom servery to bezalo tak to netusim..
->
-> odhadoval by som to na ms-exchange + imap . to mas ale mailboxy na
-> servri.

Hej ale to potom "hned" je relativny pojem, prinajmensom musi klient
checkovat periodicky ci mu nieco prislo. Vlastne, jediny sposob ako tomu
zabranit je urobit nejaky push protokol do klienta samotneho ;)

 The only substitute for good manners is fast reflexes.