Re2: [linux] Dorucovanie mailov - realtime

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Únor 6 14:25:37 CET 2002

On Wed, Feb 06, 2002 at 02:20:51PM +0100, Kocur wrote:
> no mne to tu bezi cez pop3, MTA je Postfix, problemi nejsu ziadne; az na par
> "exotov - exotiek "
>
> rozbiehat SMTPcko na kazdom pc - to nepripada v uvahu...
> IMAP by nebol zly az na to ze v tom pripade by som potrebal mat v servery
> harddisk z gumy, aby sa dal natahovat, lebo niektory uzivatela tu maju v
> masinach aj za 500MB sprav ( a potom sa cuduju ze sa im to tak dlho
> natahuje )
>
> no a pod..

Este stale nechapem, ze aky je problem, ked mail pride za max. 60 sekund
(pri checkovani posty raz za minutu)...

Asi som velmi malo narocny na rychlost mailov :-).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |