[linux] ProFTPD

Středa Únor 6 15:46:21 CET 2002

-> Mam maly problem so %subj%. Pouzivam RH 7.1, stiahol som si proftpd 1.2.4,
-> zda sa, ze som ho aj nejako rozbehol (zatial pouzivam ten
-> sample-configuration konfigurak). Ked to spustim ako standalone, tak ide.
-> Pomocou ftp localhost sa prihlasim ako "proftd" s heslom "proftpd".
->
-> Kedze este nevie pouzivat na na autorizaciu /etc/shadow a v etc/passws nie
-> su hesla, ako doplnim dalsich userov do suboru s heslami (resp. ako
-> vygenerujem ti hashovane hesla - PFTEST.passwd) ?

nevie? skoer by som povedal ze to nemas nastavene. resp, mas nastavene nieco
ine - std. to vie.

-> Dalsia vec je, ze sa mi ho nedari rozbehat pod xinetd. xinetd som nastavil
-> presne ako je to v helpe, restartol, v proftpd.conf som zmenil standalone na
-> inetd, ale relacia vyzea asi takto:
->
-> =================
-> # ftp localhost
-> Connected to linux.alfabase.sk
-> Compiled-in modules:
-> ftp> ls
-> Not connected.

co hovoria logy?

-> Takze este raz:
-> 1.) ako vytvorim dalsich uzivatelov v proftp.passwd (hashovane hesla)
-> 2.) ako to korektne rozbehnem pod inetd ?

 Spam is for losers who can't get business any other way.