[linux] ProFTPD

Pavel Grancic pg na alfabase.sk
Středa Únor 6 16:02:23 CET 2002

> -> Kedze este nevie pouzivat na na autorizaciu /etc/shadow a v etc/passws
nie
> -> su hesla, ako doplnim dalsich userov do suboru s heslami (resp. ako
> -> vygenerujem ti hashovane hesla - PFTEST.passwd) ?
>
> nevie? skoer by som povedal ze to nemas nastavene. resp, mas nastavene
nieco
> ine - std. to vie.

hmmm, vymenit AuthUserFile z PFTEST.passwd na /etc/shadow asi nebude stacit,
ze ? :)

> ->
> -> =================
> -> # ftp localhost
> -> Connected to linux.alfabase.sk
> -> Compiled-in modules:
> -> ftp> ls
> -> Not connected.
> -> =================
>
> co hovoria logy?

praveze nic. ako standalone mi vytvori .syslog a .xferlog, ale ako inetd sa
nevytvori nic, takze sa zda, ze sa to ani nespusti.
/etc/xinetd.d/proftpd:
# default: off
#              that can be authenticated with Kerberos 5.
service ftp
{
 flags  = REUSE
 socket_type = stream