[linux] prenos tabuliek z postgresu do mysql

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Únor 6 00:48:43 CET 2002

> robil niekto z vas prenos tabuliek z psql do mysql ? ja sa na to chystam,
> len co skonfigurujem mysql na bezpecnost, aku vyzadujem a budem to asi
> robit takym veselym stylom, ze spravym webstranku a v nej bude php ktore
> bude tie data prenasat. viem, ze je to debilny sposob riesenia, ale take
> ako pg_dump a podobne veci mi robili iba problemy. databaza je dost mala
> na to, aby to behalo efektivne aj v phpcku a dost velka na to, aby sa mi
> rucne nechcelo. (ak nic ine, aspon som vymyslel vtipne riesenie :-)

	Spravis SQL dump a vlozim ruku do ohna, ze napr. na takom
freshmeat.net najdes nejaky chutny soft, ktory Ti prekonvertuje PostgreSQL
dump na MySQL dump. A potom uz len 'mysqldump' do cerstvej novej databazy a
hotovo.

	Mimochodom, je ta databaza dostatocne mala/velka nato, aby sa Ti
nato chcelo pisat osobitne PHP skripty? Mne osobne by sa nechcelo. :-)

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk