[linux] Qt problem

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Únor 8 04:15:12 CET 2002

Ahojte,

 mam problem s Qt, programujem taku malicku jednoduchu aplikaciu.
Problem je, ze je po Slovensky a s diakritikou. Dialogy som navrhol v Qt
Designeri, kde sa aj pekne previewnu (robim to v kdevelope). Ked sa to
vsak spusti, tak diakritika nefunguje a pri prvom ,,ť'' retazec
jednoducho skonci. Videl som to uz aj u inych aplikacii niekedy (a
dokonca to tak je aj v samotnom kdevelope v casti ,,Knihy'', teda tam,
kde su helpy v stromovom zozname -- ked mi poviete, ako na to, fixnem to
aj tam :).

KGlobal::locale()->charset() vsak vracia spravne kodovanie (iso8859-2),
takze neviem, kde by mohol byt problem. Mate nejaky napad?

    Juraj.

--
Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/
computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/