[linux] prenos tabuliek z postgresu do mysql

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 8 19:43:03 CET 2002

> 	Mimochodom, je ta databaza dostatocne mala/velka
> nato, aby sa Ti
> nato chcelo pisat osobitne PHP skripty? Mne osobne
> by sa nechcelo. :-)

php je velmi jednoduche :-) clovek sa v tom nauci
robit rano a vecer je uz maestro, ale o cosi horsie je
ked treba robit z viacerymi srbd naraz. najma
filozofia mysql v php je ina nez postgresova.
inac problem je uz vyrieseny, dakujem vsetkym za rady
a tymto mozme debatu ukoncit :-) vsak ja zase
vyprodukujem nejaky problem.

jard