[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Únor 9 23:14:44 CET 2002

Ahojte,

  mam taku otazku. Kedze osobne neviem, co robi bezny clovek na takom
desktope, zaujimalo by ma co podla vas brani presadeniu desktopu na
desktopoch okolo vas. Vysvetlim -- s niektorymi vecami sa mozno nieco da
robit. Preto ma nezaujimaju veci typu: ,,malo hier''. V podstate ma
nezaujimaju ani veci typu: ,,Nezbezi mi tam aplikacia XXX'', aj ked
myslim, ze to konkretne sem mozete napisat, mozno vam niekto poradi
vhodny ekvivalent danej aplikacie.

  Zaujimaju ma tie male veci, typu: v tamtom dialogu ked vpisem
slovensky text, tak to spadne. Proste skor veci, ktore nefunguju tak ako
by mali (zvlast ak je to specificke pre ne-anglicke prostredie). Myslim,
ze tento list by mohol byt dobrym miestom na diskusiu tychto problemov a
pripadne aj riesenie. Zaroven verim tomu, ze si tu navzajom poradime,
ako na to.

      Best wishes,
            Juraj.

--