[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Brano 2ge na 2ge.sk
Sobota Únor 9 23:39:18 CET 2002

V sobotu, 9. februara 2002 o 23:14, hodil Juraj Bednar [JB]:

JB>   Zaujimaju ma tie male veci, typu: v tamtom dialogu ked vpisem
JB> slovensky text, tak to spadne. Proste skor veci, ktore nefunguju tak ako
JB> by mali (zvlast ak je to specificke pre ne-anglicke prostredie). Myslim,
JB> ze tento list by mohol byt dobrym miestom na diskusiu tychto problemov a
JB> pripadne aj riesenie. Zaroven verim tomu, ze si tu navzajom poradime,
no, s linuxom moc nerobim, hlavny problem zatial vidim v jeho
instalacii. Mozno mam specificky hw, takze sa mi instalacia
nepodarila, az na nejaky 10. pokus :) Chcel som instalovat mandrake
8.1 na SCSI disk (z toho sa aj bootuje), a neslo mi to, pri instalacii
ani nepipol o tom, ze by mohol byt nejaky problem. Stale sa mi
startovali windows 2000...Ale nakonec som ho tam nejaky sposobom
dostal, aj ked to bolo dost hard (aj lilo mi blbo - pisalo LI a potom
01010101 - to uz by tiez mohli nejakym sposobom fixnut).

Inac asi pohodicka, inet je tam lahko pristupny, neviem no...:)

--

 --. ,--  ,-   ICQ UIN: 7552083   \|||/     .\\obil: 0903 666 466
,--' |  - |--  IRC: _2ge_         (. .)     .\\obil: 0907 708 777

Nestaraj sa o to, ci si bohaty alebo nie, ak je tvoj zivot pohodlny a
vsetko mas.