[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

riki phobie na host.sk
Neděle Únor 10 01:50:52 CET 2002

>   mam taku otazku. Kedze osobne neviem, co robi bezny clovek na takom
> desktope, zaujimalo by ma co podla vas brani presadeniu desktopu na
> desktopoch okolo vas. Vysvetlim -- s niektorymi vecami sa mozno nieco da
> robit. Preto ma nezaujimaju veci typu: ,,malo hier''. V podstate ma
> nezaujimaju ani veci typu: ,,Nezbezi mi tam aplikacia XXX'', aj ked
> myslim, ze to konkretne sem mozete napisat, mozno vam niekto poradi
> vhodny ekvivalent danej aplikacie.

objektivne si sa na pouzitie desktopov  urcite pozrel, mas v globale 2 veci:
hry a kancelarske aplikacie
a obidve linux neriesi.

kancelarske mozno riesi ale nie dostatocne proprietarne aby boli
kompatibilne z microsoftimi produktami ktore
samozrejme stale dominuju. a co sa slovenciny tyka je problem cp1250

>   Zaujimaju ma tie male veci, typu: v tamtom dialogu ked vpisem
> slovensky text, tak to spadne. Proste skor veci, ktore nefunguju tak ako
> by mali (zvlast ak je to specificke pre ne-anglicke prostredie). Myslim,
> ze tento list by mohol byt dobrym miestom na diskusiu tychto problemov a
> pripadne aj riesenie. Zaroven verim tomu, ze si tu navzajom poradime,
> ako na to.

IMHO v tomto liste je malo uzivatelov ktory pouzivaju lokalizovane linuxy a
nevedia
si poradit s pripadnymi bugmi.