[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Únor 10 04:51:46 CET 2002

On Sat, Feb 09, 2002 at 11:14:44PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahojte,
>

>   mam taku otazku. Kedze osobne neviem, co robi bezny clovek na takom
> desktope, zaujimalo by ma co podla vas brani presadeniu desktopu na
> desktopoch okolo vas.

no, to je tak na peknou flame. snazil jsem se me nazory zredukovat na co
nejmensi miru

s padavosti programu vetsinou problemy nemam, ceske znaky mi tady
akceptuje vse, co zkousim, problem vidim spise v nedostaku programu
splnujicich me pozadavky...

obavam se, ze skoncime na mrtvem bode, i kdyz rad se zapojim do
testovani kvalitniho prostredi pro domaciho uzivatele, ktery chce
psat a pocitat, mejlovat a browzdat. mistem jsem dost limitovan a
kvalitnim pocitacem taky, ale to je presne to, co trapi nejen mne,
ale i ty, kteri by radi konvertovali, maji-li duvod...

> nezaujimaju ani veci typu: ,,Nezbezi mi tam aplikacia XXX'', aj ked
> myslim, ze to konkretne sem mozete napisat, mozno vam niekto poradi
> vhodny ekvivalent danej aplikacie

osobne mi chybi kvalitni tabulkovy procesor s velikosti pod dvacet mega
s plnou podporou mysi a klavesnice najednou a importem a exportem
minimalne v csv. no a nejvetsi potize mam s tiskem na starych
jehlickach, ale to je rukama, proste netisknu...  ;)

>   Zaujimaju ma tie male veci, typu: v tamtom dialogu ked vpisem
> slovensky text, tak to spadne. Proste skor veci, ktore nefunguju tak ako

mam spoustu veci, ktere mi funguji perfektne a se svym system jsem
spokojen, to ja jen, kdyz se mne nekdo zepta co mi chybi...viz vyse...

a ted trochu konstruktivne, i kdyz ne uplne objektivne:
hw: p100/32/612, monitor 14" jede 800*600*8
os: debian gnu/linux 2.2 potato (jeste 1 a 1/2 hodiny a mam 3.0 woody
testing!)
x: xfree 3.3.6-11
wm: icewm
web browser: opera 6.2, netscape 4.7
email: mutt
text edit: g|vim 5.x, ted
spreadsheet: sc, abacus
pim: jpilot, ical
pripojeni k internetu: pppd, pppconfig, x-isp
grafika: gimp, xv, dia
pdf: acroread 4.0

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487