[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Neděle Únor 10 10:40:54 CET 2002

Cavte, no ja pouzivam linux hlavne na serveroch a to bez desktopu , no
musim sa priznat ze som mal naistalovany linux aj ako desktop a to ( RH
, debian, Slack, Mandrake ) ono co do stability je to ok ale ako nahle
dojdeme na beznych uzivatelov tak je to .... Napr mountnutie diskiet
alebo cdromiek , lokalizacia je mi jasne ze co je na win 1250 tak
nalimuxe sa to riesi isom 8...-2 ale aj tak , moj sef pouziva aj linux
aj windows XP a jedna s jeho poziadaviek je sa napajat cez ODBC na
databazy : a jednoznacne nepoznam nic lepsie z uzivatelskeho hladiska a
ko je MS access... a to by som mohol pokracovat ...

Osobne fandim linuxu a som rad ze sa vivija tak dynamicky ( a
jednoznacne viem ze u nas v podniku  jedneho dna presadi :)) )

---
S pozdravom Michal Kapalka Spravca siete MFN