[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Únor 10 12:25:17 CET 2002

Ahoj,
> Myslim, ze problem nestoji takto. Podla mna su hlavnym problemom (ako pri
> takmer vsetkych veciach) ludia. A to konkretne toto: "Preco by sme mali
> pouzivat (a hlavne ucit sa) nieco nove, ked to co mame funguje (dobre).".
> Manazeri tuto vetu pouzivaju v drobnej obmene: "Preco by sme mali
> investovat do niecoho noveho, ked to co mame funguje (dobre). A kto nam da
> nejaku zaruku?". V mensich (resp. malych) organizaciach to zavisi aj od
> (neschopneho) admina (hovorim o takych organizaciach, kde admina maju):
> "Linux? Ved s tym bude strasne vela problemov. V tom sa skoro nikto
> [...]

ano, mne je to jasne, to ma vsak momentalne netrapilo, zaujimam sa o
technicke veci. Toto je vsetko jasne, ked je niekto spokojny, ma na
windowsy peniaze a nechce, aby sme to platili z nasich dani, tak mna
osobne to vobec nezaujima. Ak im to funguje dobre, nemaju dovod prejst.

 Juraj.