[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Únor 10 12:35:28 CET 2002

Ahoj,

> osobne mi chybi kvalitni tabulkovy procesor s velikosti pod dvacet mega
> s plnou podporou mysi a klavesnice najednou a importem a exportem
> minimalne v csv. no a nejvetsi potize mam s tiskem na starych
> jehlickach, ale to je rukama, proste netisknu...  ;)

Hm :-). Vies preco sa Lotusu s Lotus 123 nedarilo? Ich primarny ciel bol
pisat to v assembleri, aby to bolo co najrychlejsie a najmensie. Problem
je, ze po par mesiacoch boli pocitace uz tak silne, ze ludom nejakych par
kilo navyse vobec nevadilo a zvitazilo uzivatelske prostredie a
featuresky.

Takze dostavat nieco pod 20 MB je blbost z dlhodobeho hladiska.

 Juraj.