[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Neděle Únor 10 12:44:13 CET 2002

Zdravim,

na potulkach 'netom som narazil na jeden velmi zaujimavy Linux -
RedmondLinux.
Je to presne to, co sa hodi do officu. Instalacia az zazracne
jednoducha, ziadne vyladovacky - ale ak sa chce, je to predsa linux...
Uplna podpora sietovania v lokalnych sietiach - skratka linux pre
zaciatocnikov. Este aj ten desktop vyzera ako wokna....
Skusil som si to doma a na starej masine ( PII 366, 128MB RAM ) to ide
velmi svizne. A musim uznat, ze to vyzera dobre.
Je to desktopovy linux so vsetkym, co k tomu patri. Neaspiruje na
serverovy system.
Praca je s tym velmi jednoducha, instalacia obsahuje klasiku od office,
aj hry...
Podla mna je to celkom fajn. A ak sa stane, ze nejaka aplikacia spadne,
vybehne mila obrazovcicka, s otazkou na odoslanie debug info... Takmer
ako wxp...

hth,
    gore.