[linux] Problem s WGETom

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Neděle Únor 10 13:45:26 CET 2002

Friday, February 08, 2002, 5:26:58 PM, you wrote:

P> Prehladal som mailinglist, ale nenasiel som riesenie na moj problem.

P> Chcem stiahnut WEBsite. Vsetko ide v pohode, ale ked sa dostane na
P> odkazy, ktore obsahuju "?", tak to nemoze stiahnut. Subory s "?" v
P> nazve nemoze vytvorit. Napr. ked su stranky robene pomocou PHP a
P> predavaju sa parametre, tak je tam ten otaznik.

P> Poradte mi ako ten site stiahnut. V skole mame WGET 1.6, som iba user
P> (ak by ste mi doporucovali iny software, aby sa dal pouzit). Ak by to
P> vyriesila nova verzia WGETu, tak adminovi poviem.
v poslednom obdobi som sa trochu viacej hral s WGETom a viem ze tam
existuje funkcia na vyriesenie tohto problemu. aj vo verzii 1.6
precitaj poriadne manual. mas zapnutu pravdepodobne neakceptaciu
nazvov suborov s ?

myslim ze ide o prepinac --glob on/off

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk