[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Únor 10 19:17:55 CET 2002

On Sun, Feb 10, 2002 at 12:35:28PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> Hm :-). Vies preco sa Lotusu s Lotus 123 nedarilo? Ich primarny ciel bol
> pisat to v assembleri, aby to bolo co najrychlejsie a najmensie. Problem
> je, ze po par mesiacoch boli pocitace uz tak silne, ze ludom nejakych par
> kilo navyse vobec nevadilo a zvitazilo uzivatelske prostredie a
> featuresky.
>
> Takze dostavat nieco pod 20 MB je blbost z dlhodobeho hladiska.

ok, takze konkretni problem, resim jej jiz v debian na debian.cz ,
ale chces-li to slyset:

provedl jsem (zatim zda se uspesny) upgrade z potato na woody a to
pomoci apt-get

chtel bych ted odinstalovat nektere nepotrebne balicky a nejvhodnejsi na
to se mi zda dselect, ktery jsem ted jiz nejaky cas ani nepouzival -
instaluji pomoci apt-get install <balik>. bohuzel, nedari se mi dostat
dselect do pouzitelneho stavu - narozdil od apt, dselect chce neustale
upravovat strukturu balicku - instalovat, mazat...;( ..provedl jsem v
dselectu aktualizaci, ale to nepomohlo...
bohuzel mam obecnou zkusenost, ze apt a dselect se nemaji radi...mate
nejaky napad, jak se da ted pouzivt dselect? toto neni novy problem
dselectu - zda se mi, ze problem nastava, pouzivam-li i apt-get i
dselect...

no, ja jsem ted zjistil, ze mi dselect (predpokladam, nic jineho jsem
nedelal) taky zmenil cele menu v xkach...pouzivam debian system menu a
jak to bylo po upgradu skvele naplnene, tak tam je ted par zakladnich
veci ;(( byla tam i opera, kterou jsem kdysi instaloval odjinud...

hmm, na toto tema ted bezi debata v linux na linux.sk - jsou to ty male
veci, ktere odrazuji lidi a davaji jim do ruky mavatko "zkousel jsem to
a nefungovalo to"...je to pritom jenom pitome menu...a nebo dselect - v
kazde prirucce k debianu je napsano dselect ano! , ale zda se mi, ze
diky viceurovnovemu pristupu k problematice balicku se nejak nedari
udrzet kvalitu vsech zaangazovanych nastroju... (anebo delam neco blbe a
nevim co...)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--AqsLC8rIMeq19msA

--AqsLC8rIMeq19msA--