[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Únor 10 22:30:09 CET 2002

Ahoj,

> No ja som si spravil skript aby som videl docy priamo v mutte, svina z
> neznamych dovodov nechce priamo inlajn, musim dat "v", nastavit sa na prilohu
> a "enter" :-) Na jednoduche to staci, ale ide o tie kompikovane humusy ktore
> su "standardizovane" vnutropodnikovo.

to mam samozrejme aj ja (ani mne to nejde inlajnovo). BTW: nefici mi tam
dobre diakritika, tebe ide ok? (mozes mi to poslat sukromne).

Kazdopadne to nebola pointa. Ide skor o princip....

> To je sice pekne, ale napr. sused potrebuje xlska editovat tak, aby vystup
> bolo tiez xlsko (topic "vnutropodnikove humusy") a niektore ficury v nicom
> inom ako exceli nejdu a musi vzdy zhanat masinu na ktorej je to nainstalovane.

jasne. preto ten text, treba ludi proste presvedcit, ze xlska su
blbosti. Nehovorim, ze takto presvedcis vlastnu firmu, ale ked to budes
posielat vsade naokolo, tak to snad tym ludom casom dojde.

> Presne. A najhorsi su ti "investigativni zurnalisti", ktori robia 10 rokov s
> windowsami a pol hodiny s linuxom a pisu "uzasne objektivne" clanky.

:-). Tak je to vsade :))))))).

> Schvalujem :-) kukni na nieco ako http://bruxy.oceany.cz/linux

poznam to. Ja som ale mal na mysli konkretnejsie veci. Ale uznavam, ze
je to velmi pekna stranka.

> Ja citam uz par rokov kazdy den slashdot aj linuxtoday, toto som samozrejme
> zachytil tiez a mam v bukmarkoch :-)

:-).

 Juraj.