[linux] Priserne problemy s cups v 1.1.13 PLS help

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Úterý Únor 12 09:36:23 CET 2002

Zdravim,

vcera vecer som sa rozhodol, ze upgradujem na cups 1.1.13.
Stiahol som zdrojaky, skompiloval, a nainstalil.
No a odvtedy samy problem. CUPS sa mi nechce rozbehnut, stale mi zareve,
ze "Backend did not respond within 30 seconds!".
Ked upravim konfigurak, tak restart nejde, na niecom to vytuhne.
Backen, ktory neodpoveda je serial a snazi sa prebit na /dev/lp0.
Nechapem preco, pretoze nikde v konfigurakoch nemam ani len zmienku o
tlaciarni na lpt1.
Nema nahodou niekto rozchodenu tuto verziu? Predtym som mal 1.1.12 a ta
chodila ako vino.
Skusal som uz aj skompilovat staru, ale vysledok je potom ten isty.
Neviem preco to tak priserne blbne, ale je to problem.
Co je lepsie, skompilit so zdrojaka, alebo radsej stiahnut rpmko a
nainstalit?

tia,
    gore.