[linux] Xfig a lokalizacia

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Středa Únor 13 07:59:03 CET 2002

Ahoj,

nepouzivate niekdo Xfig s lokalizaciou na slovencinu ?
Ja blbec som navrhol mojej dcere, ze tymto programom si moze rychlo a pekne
vytvarat obrazky s komplikovanymi
chemickymi vzorcami do diplomovky. A absolutne mi nenapadlo, ze tam bude
potrebovat aj kde tu nejaky ten
doplnujuci slovensky text. Kedze Xfig standardne funguje len s ISO 8859-1,
tak mam problem.
V helpe je navod na to, ako tam doplnit ine jazyky ako japoncinu a pod,
ktore maju totalne ine znakove sady
a ich obsluhu, nenasiel som tam vsak nic na taku blbosticku ako je ISO
8859-2.
Ak niekto mate riesenie, tak mna i moju propagaciu linuxu mozte zachranit.
Help please !!!

Peter

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.