[linux] sendmail problem - connection refused

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Únor 13 15:02:00 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 02:58:03PM +0100, maga na ku.sk wrote:
> zdravicko....
>
> mam nasledovny problem... rh7.1 a na nom sendmail standardny. nakonfiguroval

sendmail standardny nakonfigurovany normalne moze byt prakticky hocico :-))

> som si ho normalne... a tu je problem, ked posielam vo vnutri servera postu
> tak v pohode dojde... ale zvonka neprijima ziadne connecty, ani ich nezapise
> do logov, ako keby nic, a na stroji, ktory odosiela vidim iba "connection
> refused"... doplnam ze nemam firewall ani nic podobne, takze naozaj
> nechapem... co mam nastavit aby to behalo?

Zda sa, ze nikto nepocuva na porte 25 - da sa preverit napr. prikazom:

netstat -na|grep LISTEN

Ak je to tak, tak je pravdepodobne, ze sendmail nebezi (ako demon).
Skus nieco taketo:

/etc/init.d/sendmail start

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |