[linux] sendmail problem - connection refused

JA SAM dodo na stapro.sk
Středa Únor 13 15:40:24 CET 2002

Ahoj,

Zhod sendmail
/etc/initd/sendmail stop

chod do /etc/mail
najdi subor sendmail.mc
najdi v nom riadok:
DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp,Addr=127.0.0.1, Name=MTA`)
zakomentuj ho - v tomto pripade napis na zaciatok riadku "dnl", tak ako je
to u inych riadkov.
Uloz subor.

potom napis
m4 /etc/mail/sendmail.mc > /etc/sendmail.cf

spusti demona
/etc/initd/sendmail start

a malo by to chodit, pripadne

skus pozriet, ci mas aktivny port 25 na localhoste aj na sietovej karte
napr.
nmap localhost
nmap Tvoja.IP.adresa.LAN

RH v 7 verziach dodava konfigurak upraveny z hladiska bezpecnosti.
Preto treba rucne povolit port 25 na LAN.

Dodo.