[linux] Free vyvojove vizualizacne prostriedky C++ pre X-Windows (nieco ako Visual Basic ci Builder pre M$ Win)

Automatizácia automation na vuz.sk
Středa Únor 13 18:11:00 CET 2002

Vazeny kolgovia!

Navrhujem Real Time riadiaci system pre stroj na REZANIE LASER-om a
potreboval by som vediet ci existuje nieco na  rychly a jednoduchy navrh
uzivatelskeho prostredia pre X-WINDOWS zo Red Hat 7.2.

Ak ano pustam sa do toho (vcitane instalacie Red Hat) zajtra.

S pozdravom a vdakou

Peter Fodrek

P.S. Mam to uz takmer cele urobene cez SCADA (Supervisor control and data
acquistion) - HMI (human machine interface) pre NT vyuzivajuci VBS, pricom
vsetko je v poriadku len Driver pre NT nedokaze zabezpecit tok dat 64kb/s do
ISA karty.
Driver s rovnakym interface-om dynamicky aj staticky mam aj pre LINUX. -
Chybne  sa  moji predchodcovia v projkete pred styrmi rokmi bali UNIX-ov ale
necheclo DOS. Ja som potom len nutene raelizoval  ich predstavu....