[linux] OT: GCC - kompilacia programu pre WIN

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Únor 13 18:55:25 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 05:23:04PM +0100, JA SAM wrote:

> Ahoj,
>
> nejaky cas sa trapim s gcc-2.96-97
> Potreboval by som ho nejakym prepinacom presvedcit, aby mi skompiloval
> program pre WIN - teda spustitelny na sWINstve...
>
> Podla mna by sa to malo dat, ale nejako to neviem najst...
> man gcc mi vela nepovedalo, alebo som to prehliadol.

Principialna otazka: chces to kompilovat na Linuxe alebo na Win?
Ak na win, tak pozri cygwin/mingw (ako spominal Juraj).
Ak na Linuxe, tak to bude trosku horsie - musis mat minimalne binutils
skompilovane tak, aby vedeli robit s PE formatom (.exe).
Bohuzial (alebo nastastie? :-), nikdy som to nerobil, takze presnejsie
Ti neporadim.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |