[linux] Zmeny casovych parametrov suborov na ext2 fs

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Únor 13 23:25:56 CET 2002

                                        Maxim, 23:25:01
                                        13. februar 2002 (streda)
Zdraviim!

	Toto su prvky struktury ext2_inode:

        __u32   i_atime;        /* Access time */
        __u32   i_ctime;        /* Creation time */
        __u32   i_mtime;        /* Modification time */

	Akym standartnym programom sa daju menit? Inymi slovami, ako zmenim
cas vytvorenia, menenia a posledneho pristupu suboru?

	Hladal som, ale okrem 'chattr' som nic ine nenasiel. Program
'chattr' sice meni atributy, ale nie casove.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk