[linux] Lamerska otazka! Telnet vs. HTTP client.

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Únor 14 09:03:13 CET 2002

mozno je to kravina, ale raz som si doma spravil
sniffer a sniffoval som packety. a telnet pustal
nejake data, ktore ale normalne nebolo vidno, tak som
rozmyslal, ci si nejak nedohaduje telnet a telnetd aky
TERM mam. ono je to mozne, lebo ked sa z vt420
pripojim na openvms a telnetnem na linux, on vie, aky
mam TERM. a ked priamo na terminali na zaciatku hodim
"c <menu__linuxu>" tak musim rucne nastavovat TERM.
teda mozno telnet posiela taketo info ako OOB, co su
data, ktore nespracovavas. (inac podobny zdrojak vobec
nerobil problemy, takze mozno je to inym :-)