[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Čtvrtek Únor 14 11:59:10 CET 2002

-> > -> 2. Vyssia hw narocnost linux. Viem, ze toto je diskutabilne, ale napr.
-> > -> Ako presvedcich niekoho aby presiel z legalneho win95 so staroffice, s
-> > -> pentiom 90, 40 MB RAM a 1.2 GB HD, aby presiel na linux, ked viem, ze na
-> > -> uvedenej konfiguracii staroffice nespustim, KDE je utrpenie, a z Gnome sa
-> > -> neda tlacit?
-> >
-> > staroffice som skusal uz davno ale keby si ho pouzil miesto window managera
-> > (co by malo aj fachat aj stacit pre niektorych ludi) tak by to malo byt
-> > lepsie. Nikdy neusetris vykon tym ze budes loadovat shity ako KDE a GNOME.
-> >
-> > A potom sa mam cudovat ze linux so svojim vykonom a narocnostou vyzera
-> > byt pomalsi...
->
-> No :-). Prave som skusal KDE3 a rychlost (najma konquerora) kicks ass!
->
-> Kazdopadne toto je povedal by som nepodstatny problem, HW sa meni tak
-> rychlo, ze za pol roka uz bude na nom KDE aj GNOME rychle ako blesk. To
-> nie je dlhodoby problem. (okrem toho, ze vyvojari KDE aj GNOME sa snazia
-> vsetko urychlit).

SW sa meni tak rychlo ze na sucasnom HW bude za pol roka pomaly...

Problemom budu vzdy ludia ktori mali pomalsi HW. Ak budeme chciet od ludi
aby mali vzdy novy vykonny HW, postavime sa do rovnakej pozicie v akej je uz
dlhsi cas M$ - pre kazdu novu verziu OS treba upgradovat pocitace. Naozaj
mame zaujem o to aby bol linux a otvoreny SW v takejto pozicii?

Ja  si myslim ze vyhodou otvoreneho SW by mala byt aj nizsia HW narocnost, a
to nielen lepsim a prepracovanejsim kodom (myslim ze v tomto mozu teoreticky
komercne firmy ovela viac zabodovat) ale aj tym ze bude moznost nepouzivat
zbytocne ficury, pripadne loadovat ficvury co najviac modularne tak aby bol
vykon aj na pomalsom a starsom hardwari prijatelny.

S polutovanim pozorujem, ze niektore tendencie vo svete otvoreneho software
sposobuju ze ma prave tie vlastnosti kvoli ktorym mnoho ludi nadava na M$ a
kvoli ktorym presli z neho na Open Source Software.

 WinError #99999: Out of error messages.