[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Únor 14 12:05:50 CET 2002

begin  Matus 'Fantomas' Uhlar quotation:
Ahoj,

> SW sa meni tak rychlo ze na sucasnom HW bude za pol roka pomaly...

heh, to nemyslim :). Pozri si KDE, to sa vyvija momentalne smerom k
vyssej rychlosti. Fakt si nainstaluj tu beta2 KDE 3.0 a uvidis ten
rozdiel.

> Ja  si myslim ze vyhodou otvoreneho SW by mala byt aj nizsia HW narocnost, a
> to nielen lepsim a prepracovanejsim kodom (myslim ze v tomto mozu teoreticky
> komercne firmy ovela viac zabodovat) ale aj tym ze bude moznost nepouzivat
> zbytocne ficury, pripadne loadovat ficvury co najviac modularne tak aby bol
> vykon aj na pomalsom a starsom hardwari prijatelny.

Ano, preto ti KDE 3.0 hodi na zaciatku wizard, kolko featuresiek chces a
podla toho ti to prisposobi.

> S polutovanim pozorujem, ze niektore tendencie vo svete otvoreneho software
> sposobuju ze ma prave tie vlastnosti kvoli ktorym mnoho ludi nadava na M$ a
> kvoli ktorym presli z neho na Open Source Software.

suhlas.

    Juraj.

end