[linux] Lamerska otazka! Telnet vs. HTTP client.

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 14 12:28:57 CET 2002

> NVT - network virtual protocol. protokol telnet sa sklada akoby z dvoch
> vrstiev. Spodna vrstva NVT, horna -vlastny protokol TELNET. NVT sa zaobera
> prezentaciou dat(napr. na aky bajt sa ma zmenit pismeno A, aby aj na druhom
> konci bolo prezentovane ako A, alebo aky prikaz protokolu TELNET sa ma
> vykonat po stlaceni napr.^C atd...)
> NVT je pouzity aj v mnohych dalsich protokoloch napr.FTP,HTTP,SMTP atd....
>
> To co si odchytil, bolo dohadovanie tychto veci....

OK :) Toto vsetko zvladam :)
Problem je ako som zistil ked sa aplikacia forkne... Nieco sa zbudne
zdedit, teraz je otazka, ze co... Lebo po malej uprave (zachovanie process
groupy) wget funguje aj links facha... mozilla a konqueror nie :)
Takze zabava pokracuje... Cele to robi to ze to acceptne socket a potom sa
forkne a spracovava spojenie... zvysok caka na dalsie spojenie...

                                                 Misu