[linux] Free vyvojove vizualizacne prostriedky C++ pre X-Windows (nieco ako Visual Basic ci Builder pre M$ Win)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Únor 14 12:37:19 CET 2002

Napísané dňa 14.02.2002 08:03:20 +0100, (autor: kasr):

Nechapem. Je problem v pascale? alebo v com? V subjekte je predsa napisane:
(nieco ako Visual Basic ci Builder pre M$ Win)
a myslim, ze Delphi (resp. Kylix) tyto poziadavku splna (aj ked generuje
pascal -> vzdy lepsie ako basic :-).

Ak bola povodna poziadavka na C/C++ tak sorry. Nebolo mi to z toho mailu
jasne.

> To by mohlo byt pekne. Skor som sa zhrozil z toho, ze som povodne videl v
> nom len cisto objektovy jazyk ADA ako vystup. Uz som si vsak precital, ze
> dava vystup ako C, C++. Jediny problem je GNOME. Ja mam za sebou v

Ak je problem programovanie pre GNOME (resp. X), tak preco sa pytas na
nastroje pre X? :-))

> UNIX-och
> leda ak script programmovanie a C pre textovy terminal s header-om
> curses.h.
> Takze sa zase nieco nove naucim za behu...
> Takze by mi dobre padol nejaky ultra dobry zdroj helpu.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |