[linux] Lamerska otazka! Telnet vs. HTTP client.

roman f.v. rfv na pobox.sk
Čtvrtek Únor 14 13:02:07 CET 2002

> OK :) Toto vsetko zvladam :)
> Problem je ako som zistil ked sa aplikacia forkne... Nieco sa zbudne
> zdedit, teraz je otazka, ze co... Lebo po malej uprave (zachovanie
process
> groupy) wget funguje aj links facha... mozilla a konqueror nie :)
> Takze zabava pokracuje... Cele to robi to ze to acceptne socket a potom
sa
> forkne a spracovava spojenie... zvysok caka na dalsie spojenie...
>
>                                                  Misu
Ok ja som reagoval na text hore.
Teraz co si pisal dost dobre nerozumiem,ze kde je ten problem, asi som
necital nieco predtym :)Asi vravis o telnetd , acceptne socket, forkne sa
a pracuje s klientom. Povodny demon caka dalej na porte...ale nerozumiem
co tam vravis o tych klientoch...wget,links,mozilla.....

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka