[linux] Lamerska otazka! Telnet vs. HTTP client.

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 14 13:06:23 CET 2002

> process
> sa

> Ok ja som reagoval na text hore.
> Teraz co si pisal dost dobre nerozumiem,ze kde je ten problem, asi som
> necital nieco predtym :)Asi vravis o telnetd , acceptne socket, forkne sa
> a pracuje s klientom. Povodny demon caka dalej na porte...ale nerozumiem
> co tam vravis o tych klientoch...wget,links,mozilla.....

Pliz precitaj si cely thread :)
Ale inak je to webserver, ktory bezi, kedsa nan niekto pripoji tak sa
forkne, child spracovava toto spojenie zatial co parent caka na dalsie
spojenie...

     C <- links
   /
 S - C <- mozilla
   \
     C <- wget

 ciara znamena fork
 sipka znamena connect

prbolem je, ze wget a links stiahnu stranku, zatial co mozilla nie :(
pokial sa to neforkne... tak funguje fsetko OK, ale potom je to na nic :)
Predsa web server musi spracovavat paralelne viac konexii inak je na nic
:)))))

                                         Misu